حضوره گرمتون
فریاده سکوت
درباره وبلاگ


به انتهای بودنم رسیده ام… اما … اشک نمی ریزم… پنهان شده ام پشت لبخندی که درد میکند…

پيوندها
تنها ترین عشق روزگار
تا شقایق ..
من از همهمه ی اهل زمین دلگیرم
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فریاده سکوت و آدرس minaa2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 58707
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مینا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 27 مرداد 1398برچسب:, :: 23:22 :: نويسنده : مینا

www.minaa.loxblog.com

این وبه اصلی منه حضوره گرمتون اونجاهم منورکنید



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت22:32---30 مرداد 1391
سلام میناجون وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به من هم سربزنی منتظرتم نظریادت نره

amin
ساعت22:45---28 مرداد 1391
سلام خوبی وبت قشنگه ممنون میشم پیش منم بیای و نظر گل خودتو بدی و اگر خواستی تبادل لینک کنیم
منتظرم


The Finam
ساعت23:46---27 مرداد 1391
از اونجائی که وب اواته واست آرزوی پیشرفت میکنم.نیومدم واسه این که بگم وب جالبی داری و کلی از این حرفا که آخرش به اینکه به من هم سر بزن منتهی بشه،راسیتش اسم وبت من رو یاده کسی انداخت.بگزریم اگه راجع به وبنویسی کمک خواستی خوشحال میشم کمکت کنم.ا مثله همیشه سلام یادم رفت.سلام!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: